رنگ عشق؟
 
باران عشق
منم آن قماربازی که بباخت هرچه بودش ...... و نماند هیچش الا هوس قمار دیگر
دو شنبه 19 / 10 / 1388برچسب:, :: 6:42 ::  نويسنده : نابخشوده       

نکته:

نظری که میدم کاملا شخصی و با توجه به تجربیات خودمه

و هیچ توجیه علمی نداره...

عشق يه حسه (مثل خدا) كه قابل مشاهده نيست اما قابل احساسه

عشق قدرتمندترين محرك دنياست كه تا حالا شناخته شده

عشق باعث ميشه تا آدما كاراي بزرگي انجام بدن كه اگه

عاشق نبودن، نميتونستن....

و اما رنگ عشق:

به نظر من عشق بهترين رنگه

به نظر من عشق قشنگترين رنگه

عشق ميتونه زرد باشه، براي كسي كه بهترين و قشنگترين رنگ رو زرد ميدونه

عشق ميتونه آبي باشه، براي كسي كه.....

براي من:

عشق

مشكي و صورتيه...

و در آخر:

اين عشق نيست كه رنگ داره

اين رنگه كه عشق داره.........

چقد حرف زدم 

منتظر نظراته خوشملتون هستم  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

به نام آنكه اشك را آفريد تا سرزمين وداع آتش نگيرد... (سلام... اين وبلاگو ساختم تا مطالب و شعراي مورد علاقمو بنويسم، اميدوارم از ديدنش لذت ببريد... يه وبلاگه ديگه ام تو بلاگفا دارم آدرسشو تو لينك ها گذاشتم)
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 114
بازدید کل : 24710
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1





دریافت كد ساعت